Завдяки цьому дослідженню учні дізнаються більше про дерева шляхом визначення їх ознак. Потім вони зможуть взяти участь у активній грі, розрахованій на перевірку того, як вони знають різні види дерев.
Вікова група: 6-9 клас
Етапи проведення:
Ознайомлення з ознаками, які використовуються для визначення дерев.
·
Хвоя або пластинчасті листки
·
Форма листочка
·
Край листочка
·
Поверхня
·
Розміщення листочків
·
Прості і складні листочки
·
Чому осіннє листя пофарбоване в різні кольори
·
Особливості пагонів
·
Плоди і квітки
·
Тип кори
·
Форми дерева
Проведення
1. Розпочніть цей етап з ігрового моменту
«Таємничі дерева», представивши на розсуд дітей малюнки із зображенням дерев,
в яких художник переплутав значні деталі,
які діти мають виявити,
як-от на білокорому стовбурі берізки хвоя сосни,
або на ясенові ростуть плоди схожі на груші.
Запитайте в дітей, які ознаки можна використати для визначення дерев. У міру того, як діти пропонуватимуть ті чи інші ознаки, розпитуйте, як можна скористатись ними при визначенні дерев. Складіть на дошці список висловлений дітьми у вигляді схем (листочок, квітка, крона, плід, гілочка,стовбур).
2. Діти фотографують дерева протягом року, готують експозиції до виставки.
3. Під час обговорення способів визначення дерев використайте відомості, наведені у "Підготовчій інформації".
4. Запропонувати обстежити дерева, які ростуть на території закладу, і за допомогою визначника, який є у вчителя, спробувати самостійно визначити декілька дерев. Виведіть учнів надвір і дайте їм можливість приступити до роботи.
5. Після повернення до приміщення закріпіть інформацію, показом різноманіттям дерев у світі.
Немає коментарів:
Дописати коментар