«Які бувають дерева»


 Завдяки цьому дослідженню учні дізнаються більше про дерева шляхом визначення їх ознак. Потім вони зможуть взяти участь у активній грі, розрахованій на перевірку того, як вони знають різні види дерев.
  Вікова група: 6-9 клас
  Етапи проведення:
Ознайомлення з ознаками, які використовуються для визначення дерев.
·        Хвоя або пластинчасті листки
·        Форма листочка
·        Край листочка
·         Поверхня
·         Розміщення листочків
·         Прості і складні листочки
·          Чому осіннє листя пофарбоване в різні кольори
·          Особливості пагонів
·          Плоди і квітки
·          Тип кори
·          Форми дерева
Проведення
  1. Розпочніть цей етап з ігрового моменту «Таємничі дерева», представивши на розсуд дітей малюнки із зображенням дерев, в яких художник переплутав значні деталі, які діти мають виявити, як-от на білокорому стовбурі берізки хвоя сосни, або на ясенові ростуть плоди схожі на груші. Запитайте в дітей, які ознаки можна використати для визначення дерев. У міру того, як діти пропонуватимуть ті чи інші ознаки, розпитуйте, як можна скористатись ними при визначенні дерев. Складіть на дошці список висловлений дітьми у вигляді схем (листочок, квітка, крона, плід, гілочка,стовбур).
  2. Діти фотографують дерева протягом року, готують експозиції до виставки. 
  3. Під час обговорення способів визначення дерев використайте відомості, наведені у "Підготовчій інформації".
  4. Запропонувати обстежити дерева, які ростуть на території закладу, і за допомогою визначника, який є у вчителя, спробувати самостійно визначити декілька дерев. Виведіть учнів надвір і дайте їм можливість приступити до роботи.
   5. Після повернення до приміщення закріпіть інформацію, показом різноманіттям дерев у світі.

Немає коментарів:

Дописати коментар