Цей метод заохочуватиме дітей піклуватись про своє дерево в будь-яку пору року, завдяки чому буде більше усвідомлюватися і цінуватиметься стан місцевого довкілля.
Вікова категорія: 5, 6 класи
Етапи проведення:
- Діти обирають собі своє особливе дерево, щоб піклуватись про нього (можна піклуватись про одне дерево підгрупами, в парах, всім класом).
- Діти спостерігають за своїми деревами впродовж року. Вони вибирають свої дерева на власний розсуд.
- Хтось з учнів може вибрати найвище чи найгрубіше дерево, а інші можуть вибрати найменше чи "найсимпатичніше".
- Якщо є така можливість, то можна вибрати дерево, яке відповідає індивідуальному гороскопу дитини. Незалежно від того, яке дерево вони оберуть, діти повинні пояснити свій вибір. ·
- Ознайомити батьків з вибором їх дітей іü запропонувати їм підтримати вибір дитини своєю активною участю
.
- Нехай діти регулярно відвідують свої дерева.
- Нехай при кожній зустрічі вони зроблять нариси за допомогою батьків,
що описують будь-які помітні зміни
(зламані гілки, нове листя);
сліди діяльності тварин чи людей на дереві або біля нього
(гніздо, вирізані букви);
та будь-які інші спостереження.·
- Якщо це дерево молоде, то необхідноü додати ще одне завдання «Підростаємо разом», де діти протягом року можуть з деревом «мірятись» зростом, а в зошиті замалювати помічені зміни в рості.
Результат представляємо у вигляді фотоколажу
З особистого архіву |
Дерева в чотири пори року |
Немає коментарів:
Дописати коментар