«Про що розповідає дерево»


Цей метод заохочуватиме дітей піклуватись про своє дерево в будь-яку пору року, завдяки чому буде більше усвідомлюватися і цінуватиметься стан місцевого довкілля.

Вікова категорія: 5, 6 класи 

Етапи проведення:

  •    Діти обирають собі своє особливе дерево, щоб піклуватись про нього (можна піклуватись про одне дерево підгрупами, в парах, всім класом).
  •    Діти спостерігають за своїми деревами впродовж року. Вони вибирають свої дерева на власний розсуд
  •    Хтось з учнів може вибрати найвище чи найгрубіше дерево, а інші можуть вибрати найменше чи "найсимпатичніше".
  •   Якщо є така можливість, то можна вибрати дерево, яке відповідає індивідуальному гороскопу дитини. Незалежно від того, яке дерево вони оберуть, діти повинні пояснити свій вибір·         
  •     Ознайомити батьків з вибором їх дітей іü запропонувати їм підтримати вибір дитини своєю активною участю . 
  •      Нехай діти регулярно відвідують свої дерева.
  •         Нехай при кожній зустрічі вони зроблять нариси за допомогою батьків, що описують будь-які помітні зміни (зламані гілки, нове листя); сліди діяльності тварин чи людей на дереві або біля нього (гніздо, вирізані букви); та будь-які інші спостереження.·          
  •     Якщо це дерево молоде, то необхідноü додати ще одне завдання «Підростаємо разом», де діти протягом року можуть з деревом «мірятись» зростом, а в зошиті замалювати помічені зміни в рості.

Результат представляємо у вигляді фотоколажу

З особистого архіву

Дерева в чотири пори року
Фото учнів 6 класу
Фото учнів 5 класу


Немає коментарів:

Дописати коментар